佳句分享

念念不忘,必有迴響。(摘自電影:一代宗師)

2005年9月29日 星期四

big big world

Big Big World



I'm a big, big girl

In a big, big world

It's not a big, big thing

If you leave me



But I do, do feel

That I too, too will

Miss you much

Miss you much



I can see the first leave falling

It's all so yellow and nice

It's so very cold outside

Like the way I'm feeling inside



Outside it's now raining

And tears are falling from my eyes

Why did it have to happen

Why did it all have to end



I have your arms around me

Warm like fire

But when I open my eyes

You're gone



------------------------------------------------------



(哈~~不知道為什麼...今天很想寫東西...)



其實到現在我還是不清楚這首曲子是誰唱的...

但很喜歡曲子裡散發出來的feeling...



那是種思念的感覺...

曾經...我沉溺思念...曾經...我厭惡思念...

思念...甜蜜又傷痛...

但卻是人生中不可或缺的心靈點滴...



思念由每個人的心裡.口裡.腦海裡...的表達都不同...

恰巧這首曲子...與我所想表達的意境...相似...



聽這首曲子...用心...用文字...

用屬於我自己的方式...

創造.表達...屬於我的思念...



呵~你呢?...

沒有留言:

張貼留言